Představujeme nejzajímavější kompozice zdravého jídla z naší fotosoutěže

V naší soutěži na téma „Vyfoťte vaše zdravé jídlo" k nám přišly i velmi zajímavé příspěvky, které sice neuspěly v celkovém pořadí, ale okouzlily nás svou kompozicí. Ty nejlepší kompozice vám nyní představujeme.

Pokud ještě nejste u naší pojišťovny, chcete si také zasoutěžit a zároveň získat veškeré výhody pojištěnce největší zaměstnanecké zdravotní pojišťovny v ČR, přihlaste se k nám.

Můžete si zahrát o skvělé ceny tady: Fotosoutěž LÉTO V POHYBU S 211- vyhrajte úžasné ceny

Pokud chcete zlepšit svou kondici, zúčastněte se programu „Změním se" s Petrem Havlíčkem: Konkurz do proměny s P. HavlíčkemPRO ROK 2015 ZBÝVÁ UŽ JEN 13 MÍST

Petr Hrachovec

Sovičková kaše

Postup přípravy a suroviny: Připravíme si misku nebo hluboký talíř. Na základ použijeme bílý jogurt nebo tvaroh, do kterého vmícháme ovesné či jahelné vločky. Kaši můžeme přisladit medem nebo javorovým sirupem. Potom kaši ozdobíme nakrájeným ovocem a oříšky dle fantazie. My jsme použili na oči kiwi, banán a borůvky, dále mandle. Křídla z jahod, peří z mandlových plátků a drápky z kešu oříšků.
Popište, čím vás jídlo zaujalo a proč je vaše oblíbené: Máme rádi sladkou snídani. Kaši, ovoce i oříšky zvládne připravit každý. Baví nás, že si jídlo sami vytvoříme a pak s chutí sníme.

Sára Brunerová

Mé 211 zdravé jídlo po vanilkových rohlíčcích:-)

Postup přípravy a suroviny: Na fotografii posílám svůj celý zdravý den, ráno rychlá pohanková kaše s kokosovým olejem a rýžovým sirupem, pár mandlí, na svačinu jablko a pár lžiček kakaové pasty z mandlí, rychlý oběd - ledový salát s vajíčkem a tuňákem a konečně pomalá večeře - žlutá čočka s červenou řepou, brokolicí a bramborem: a jelikož je známo, že jsme to, co jíme, na fotce je můj portrét /no skoro:-)/. Tuto zimu a jaro jsem uletěla na červené řepě, takže ani tento recept se bez ní neobejde: řepu s mrkví nakrájím na kousky a krátce osmahnu na olivovém oleji, uvařím brambory a brokolici nechám chvíli projít varem. K řepě a mrkvi přidám další zeleninu - třeba papriku a rajče, přiklopím poklicí a nechám chvíli dusit. Červenou čočku uvařím do měkka. K zelenině přidám brokolici, brambory a čočku a dochutím bylinkovou solí. Zelenina je příjemně na skus a čočka s bramborami výborně chutná - mňam.
Popište, čím vás jídlo zaujalo a proč je vaše oblíbené: Je nádherně barevné, mám po něm dobrou náladu a nehoní mě mlsná:-)

Zdeňka Valentová

Zdravý ježek

Postup přípravy a suroviny: Jednoduchá a rychlá příprava - spařené rýžové nudle nakupit na zelený salát (pěstujeme ve skleníku), nastrouhat syrovou nebo vařenou mrkev, ozdobit černé nebo zelené olivy, ředkvičky(ty také ze skleníku),na másle osmažené žampiony no a další možná zelenina papriky a oběd je hotov. Dobrou chuť.
Popište, čím vás jídlo zaujalo a proč je vaše oblíbené: Rýžové nebo bezvaječné špagety z tvrdé pšenice, rajské a ostatní zeleninu mám moc ráda, protože si ji sama pěstuji doma a na zimu zavařuji, nebo vakuuji

Autorům bychom rádi poslali kuchařku podepsanou právě Petrem Havlíčkem, pokud o ni máte zájem, napište nám na info@zpmvcr.cz s předmětem zprávy Kuchařka od P. Havlíčka.



Zdraví jako vášeň na Facebooku