Představujeme vám poslední pětici bojovníků, kteří se účastní letošní proměny kondice v programu "Změním se" 2016

Na těchto stránkách s nimi budete sdílet zkušenosti, pocity a doporučení, které budou popisovat ve svých denících. Celkem se programu účastní tři skupiny.

 

  • Alena P.

    Zlepšení celkové kondice a odlehčení od kilogramů navíc by byl asi ten nejlepší dárek, který bych mohla dát sama sobě k narozeninám – joj, úplně jsem se zasnila… To bych se na ně (na ty kulatiny) snad i začala těšit!
    Ano, mým cílem je celkově zhubnout alespoň 10 kg, nejlépe ovšem 15 kg. Připadá mi šílené, vážit téměř tolik jako měsíc před porodem a tvářit se, že je to zkrátka takhle normální.
    No a co, jak říká můj kolega, který na ženách vyloženě upřednostňuje kypřejší tvary – že jsem prý „jen krásně zženštěla“. Brrr. Tak takhle prosím ne!

    Reporty účastníka najdete zde

  • Jiří M.

    Očekávám od toho, že se naučím dodržovat pitný režim, a že se mi upraví jídelníček tak, aby byl vyvážený a zdravý. Zkoušel jsem běhat, pokoušel jsem se zhubnout sám, ale vždy to skončilo krachem. Když jsem běhal, byl jsem stále bez energie a utahaný víc a víc. Když jsem zkoušel hubnout sám, připadal jsem si spíš slabší a stále jsem měl hlad. Zhubl jsem jedině tehdy, když jsem se dostal do velkého stresu, kdy jsem v podstatě přestal jíst, pak šla váha dolů, jenže když stres skončil a vše se vrátilo tak nějak do normálu, tak jsem nabral víc než před tím stresem. Proto jsem teď už v koncích a nevím jak dál. Proto jsem se rozhodl vám poslat tento dopis a budu věřit, že pokud mě vyberete, tak že mi to pomůže a budu se cítit tak jako dřív.

    Reporty účastníka najdete zde

  • Kateřina B.

    Snažím se aktivně sportovat - především běhat, jezdit na kole, chodit na procházky s dětmi, zase běhám za sbor dobrovolných hasičů, doma cvičím na břicho, snažím se pravidelně a zdravě jíst a váha ani objem ne a ne jít dolů. Pravidelným a intenzivním běháním v posledním půlroce jsem si i díky vysoké váze narušila chrupavku v koleni a nemohu běhat tak intenzivně, jak bych chtěla. Jsem již špatná z toho, že se snažím pro své tělo i fyzičku udělat maximum a ono to už prostě nejde, ať se snažím, jak se snažím i přes velkou podporou manžela, který se mnou chodí běhat - chudák, drží mé tempo.

    Reporty účastníka najdete zde

  • Hana Ř.

    Hlavní zlom nastal loni v létě, když jsem byla na „ cvičební dovolené“ ve Francii. Od té doby jsem důsledně upravila jídelníček a pravidelné cvičení se stalo součástí mého života. Byla jsem veselejší a celkově jsem se cítila mnohem lépe, bohužel ne nadlouho! Po absolvování několika odborných vyšetření bylo nejednou lékaři vyřčeno podezření, že by moje stavy mohly pocházet z fyzické aktivity a to zejména od krční páteře, která je zatěžována mou váhou. „Měla byste zhubnout!“, radil nejeden lékař. Když jsem ho požádala o pomoc, tak mi nejdříve poradil, ať si pořídím děti a pak mi dal vizitku se jménem výživové poradkyně, která mi zaručeně pomůže, protože ta bere svojí práci vážně a seriózně. Na mou námitku, že pokud mi jen udělá rozbor BMI a sestaví „zaručeně fungující“ jídelníček, tak nemám zájem.

    Reporty účastníka najdete zde

  • Kristýna S.

    Chci to dokázat nejen pro mě, ale pro celou moji generaci. Protože nadváha se netýká pouze lidí ve středním věku, maminek po porodu, rodičů samoživitelů či zaneprázdněných businessmanů.
    Čím dál více se týká dětí a mladých lidí. Kamarádi kolem mě přestávají aktivně žít, distancují se od zdravé stravy s výmluvami, že žijeme jen jednou, a že každý rok je za tu správnou zdravou potravinu považováno něco jiného, co stejně příští rok bude pro změnu zdrojem například rakoviny.
    Chtěla bych být tím hnacím motorem, který jim dá dostatečné argumenty a sílu to změnit, bohužel dokud nevypadám jako bikina typu Timea Trajtelová, nebudou mě poslouchat. A kdo by se jim divil, já bych se taky neposlouchala při pohledu na mou postavu.


    Reporty účastníka najdete zde

 

Aktualizované deníky všech účastníků „Změním se“ 2016



Zdraví jako vášeň na Facebooku