Ivana Z.

Ivana Z.

Jde o nikdy nekončící péči o sebe sama.

Od posledního měření v CPH uplynulo několik týdnů. Jak jsem již zmiňovala v předchozím reportu, podzim je pro mne docela náročný. Povinnosti se na mne hrnou ze všech stran, a to jak v práci, tak i doma. Ráno odcházím za tmy, odpoledne se vracím za tmy, takže se uchyluji k plnění základních funkcí. 

Jídelníček si však stále hlídám. Pravidla sice striktně nedodržuji, ale ani se nepřejídám, ani nemlsám čokolády a podobně. Prostě jsem najela na udržovací režim, se kterým počítám až do jara. Hubnutí během podzimu a zimy je naprosto v rozporu s tím, co si žádá moje tělo. Nebudu se s ním proto dohadovat a pokusím se hlavně nepřibrat. J

Byla jsem mile překvapená tím, že jsem i v tomto zimním režimu od posledního měření spálila kilogram tuku. Váha se sice nehýbá, ale tuku ubývá. To je prostě SUPER! Toto měření bylo v rámci programu „Změním se 2017“ poslední.

V ten den jsem se setkala s ostatními spolubojovnicemi z programu. Nechybělo ani společné posezení se zástupcem ZP MV ČR panem Suchánkem a výživovým specialistou Petrem Havlíčkem. Mile jsme si poklábosili o našich cestách nejen za lepší váhou, ale hlavně za lepším pocitem ze sebe sama.

Kdo četl průběžně mé reporty, možná si pamatuje, že jsem nad jídelníčkem a svou váhou začala přemýšlet o několik měsíců dříve, než program „Změním se“ vůbec začal. Vlastními silami jsem se díky tipům na vyvážený a zdravý jídelníček dostala z výchozí váhy 95 kg na 88 kg. Zde se však váha na delší dobu zastavila. Vlastně jsem nevěděla, jak dál.

V ten správný čas začal program „Změním se 2017“. Ačkoliv jsem se toho trochu obávala, žádné závratné změny v mém režimu se nekonaly. S odborníky jsem zkonzultovala jídelníček. Zjistila jsem, že byl v podstatě správný, jen jsme společně poupravili množství jídla a přidali pohyb. A hubnutí začalo nanovo. Aktuálně jsem na váze 81 kg. Má vysněná váha se pohybuje mezi 70–75 kg, takže už nejsem tak daleko.

Díky programu „Změním se“ vím, jak na to. Uvědomila jsem si, že nejde v první řadě o hubnutí, ale o nikdy nekončící péči o sebe sama. Nebylo to vždy jednoduché, protože odbourat staré návyky dá hodně zabrat. Pokud s tím ale člověk začne v té správné etapě života, jde jen o zvyk, nikoliv o překonávání sama sebe. Jsem si ale jistá, že pokud bych nastoupila do programu „Změním se“ o nějaký ten rok dříve, takového výsledku bych nedosáhla. V té době jsem NECHTĚLA a ani jsem neměla prostor se sama sebou zabývat.

Nejsem na konci cesty, naopak teprve začínám. Za několikaměsíční pomoc s „restartem v myšlení“ moc děkuji! Loučím se s přátelským pozdravem. Budete mi chybět!

Ivaniny výsledné změny:

  • Vstupní váha: 86,1 kg
  • Vstupní podíl tuku: 29,3 kg
  • Váha po proměně: 80,5 kg
  • Podíl tuku po proměně: 25,3 kg

 

 

Přečtěte si také

Chcete zhubnout? Vyberte si ze sportů, které jsou pro hubnutí nejlepší

Chcete zhubnout? Vyberte si ze sportů, které jsou pro hubnutí nejlepší

Shodit nějaké to kilo, které nosíme navíc, to je nikdy nekončící téma. Jak na to? Jak zhubnout? Samozřejmě existuje řada „zaručených“ diet slibujících úbytek váhy, ale lepší cestou je kombinace pohybu a vyvážené stravy. Zkrátka je důležité si hlídat nejen příjem kalorií, ale zrovna tak i jejich výdej. Pravidelný pohyb a sportování jsou klíčem, ale ne každý sport zaručuje vytoužené hubnutí. Jaké sporty jsou tedy pro hubnutí nejlepší?

Bolavá záda v kanceláři? Osvojte si zásady zdravého sezení

Bolavá záda v kanceláři? Osvojte si zásady zdravého sezení

Velké procento lidí stráví mnoho času ve strnulé pozici u počítače. Často to bývá i deset hodin denně. Pokud si navíc osvojí nesprávné držení těla a nedělají si pravidelné přestávky na protáhnutí, vyslouží si chronické bolesti zad.

Soutěžící z minulého kola

Jitka J.

Jitka J.

Změna je vždycky možná.

Zuzana V.

Zuzana V.

Tělo je chytřejší než hlava.

Jana B.

Jana B.

Nejdůležitější je psychická pohoda.

Kateřina K.

Kateřina K.

Musím se naučit odpočívat.