Máme rádi hobíky. A podporujeme je!

Účastnice loňského programu

Jitka J.

Jitka J.

Změna je vždycky možná.

Zuzana V.

Zuzana V.

Tělo je chytřejší než hlava.

Jana B.

Jana B.

Nejdůležitější je psychická pohoda.

Ivana Z.

Ivana Z.

Jde o nikdy nekončící péči o sebe sama.

Kateřina K.

Kateřina K.

Musím se naučit odpočívat.

Maso je důležitou součástí dětského jídelníčku. Střídejte všechny druhy

Maso je nenahraditelným zdrojem živin nezbytných pro správný růst a vývoj, a proto by mělo mít v jídelníčku dětí své pevné místo. Kromě oblíbeného drůbežího neopomíjejte takzvané „červené“ maso ani ryby.

Maso je důležitou součástí dětského jídelníčku. Střídejte všechny druhy

Další zajímavé články

Veďte děti k pohybu odmalička. Hrajte si a jděte jim příkladem

Veďte děti k pohybu odmalička. Hrajte si a jděte jim příkladem

Děti si utvářejí vztah k pohybu již od nejútlejšího věku. Kdy a jak s nimi začít? Jděte jim příkladem a ukažte jim, že pohyb a později i sport je součástí zdravého životního stylu. Ovšem nezapomínejte ani na to, že pohybové aktivity by měly děti bavit a měly by jim přinášet radost.

Chcete hubnout na kole? Víme, jak na to

Chcete hubnout na kole? Víme, jak na to

Chcete se zbavit nějakého toho kila navíc? Jízda na kole je skvělý způsob, jak začít hubnout, ale… Představa, že sednu na kolo, rozjedu se a kila půjdou dolů okamžitě, je mylná. Samozřejmě, že nějaké kalorie spálíte, ale kolik energie při cyklistice spálíte, záleží na tom, jak rychle a jak dlouho pojedete, jakou vzdálenost urazíte a jaké převýšení překonáte. Pojďme se na to podívat podrobněji.

Vaničkování posílí imunitu i vztahy s rodiči

Vaničkování posílí imunitu i vztahy s rodiči

Vaničkování označuje plavání a cvičení s miminky, které má mnoho výhod. V první řadě je pro vaše děťátko velmi prospěšné a příjemné. Můžete ho provádět doma již od neútlejšího věku miminka a nepotřebujete k tomu žádné zvláštní vybavení. Stačí jen velká vana a know-how.

Jak žít zdravě i v dnešní uspěchané době

Jak žít zdravě i v dnešní uspěchané době

Žijeme v uspěchané době. Přestože dobře víte, co a jak dělat správně, najít si čas a prostor jen na sebe, na svou kondici a zdravý život není v našlapaném programu nijak snadné. To samozřejmě přináší i neblahé následky – přibývají kila nadváhy, navíc i zdravotní problémy, ani s tou fyzičkou to není nijak slavné. Co s tím? Nabízíme vám několik způsobů, jak napevno dostat správné návyky do vašeho každodenního programu.