Máme rádi hobíky. A podporujeme je!

Účastnice loňského programu

Jitka J.

Jitka J.

Změna je vždycky možná.

Zuzana V.

Zuzana V.

Tělo je chytřejší než hlava.

Jana B.

Jana B.

Nejdůležitější je psychická pohoda.

Ivana Z.

Ivana Z.

Jde o nikdy nekončící péči o sebe sama.

Kateřina K.

Kateřina K.

Musím se naučit odpočívat.

Jak se udržet v zimě v kondici? Hýbat se, zdravě jíst a odpočívat

Běháte, jezdíte na kole, vyrážíte do přírody na túry, zkrátka vyznáváte zdravý životní styl, jenže s příchodem podzimních plískanic a posléze i zimy se vším, co k ní patří, tedy sněhem, mrazem, ve městech častěji spíš marastem, se ne každému chce vyrazit ven a dát si svou pravidelnou dávku pohybu. Co ale dělat, když si chci udržet fyzickou kondici i přes zimu, nezpohodlnět a nepřibrat kila navíc? Nabízíme několik tipů…

Jak se udržet v zimě v kondici? Hýbat se, zdravě jíst a odpočívat

Další zajímavé články

Naplno si užijte bruslení na ledě – sami i s dětmi

Naplno si užijte bruslení na ledě – sami i s dětmi

K zimě neodmyslitelně patří bruslení. To klasické, na ledě. A je celkem jedno, jestli na umělé ledové ploše nebo na přírodní, když zima přeje a mrzne. Pokud jste na bruslích na ledě dlouho nestáli nebo naopak úplně začínáte, případně chcete vyrazit společně s dětmi, možná se vám bude hodit několik rad, jak začít, jaké vybrat brusle a kde si zabruslit.

Jak zdravě vařit pro děti? Pára zachová barvu, chuť a hlavně živiny

Jak zdravě vařit pro děti? Pára zachová barvu, chuť a hlavně živiny

Třetinu dětského jídelníčku by měla tvořit zelenina, kterou je třeba pro nejmenší děti tepelně zpracovat. Teplo na jedné straně ničí nežádoucí choroboplodné zárodky, na straně druhé ale připravuje jídlo o velkou část vitaminů. Nejen pro zeleninu je proto ideální přípravou vaření v páře, které zachová nutriční hodnoty a důležité živiny pokrmů.

Kdy a jak poprvé na lyže? Nespěchejte a netlačte na pilu

Kdy a jak poprvé na lyže? Nespěchejte a netlačte na pilu

Většina dětí sjíždí horské svahy s radostí, lyžařské začátky ale mohou být perné. Dejte si proto záležet na výběru prvních lyží a lyžařského vybavení, dopřejte si na výuku dostatek času a buďte trpěliví. Vždyť lyžování má být především zábava!

Zdravá snídaně vás nastartuje na celý den

Zdravá snídaně vás nastartuje na celý den

Dobře a zdravě se nasnídat, to je perfektní odrazový můstek do každého nového dne. A není to jen fráze ani žádné populistické klišé. Stručně řečeno, když dáte svému tělu, vyhládlému po noci, dobrou snídani, ovlivní to pozitivně celý váš den. To proto, že snídaně doplní po nočním spánku energii, dodá živiny, nastartuje metabolismus, zlepší výkonnost a poradí si s únavou. Nutnou podmínkou je ale snídat zdravě. Jak na to? Poradíme…